بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

گوگولی مامان

اولین خاطره

1390/2/17 15:52
نویسنده : نسیبه و محمد
538 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گوگولیه من

امروز که دارم این مطلب رو برات مینویسم خونه مامان جون هستیم و شما 3.5 ماه هست که وجود داری!! هنوز مشخص نیست که جنسیتت چیه ! امیدوارم هرچی که هستی سالم باشی

من و بابا محمد و دایی سعید و دایی زهیر امروز یعنی 1٧ اردیبهشت 90 داریم این خاطره رو مینویسیم به امید روزی که خودت بیای خاطراتتو اینجا بنویسی و اینارو بخونی

 

هممون برای اومدنت به این دنیا لحظه شماری میکنیم!!

 

من امروز یک کوچولو تکونتو احساس کردم !!!!

یک ماه پیشم که رفتم سونوگرافی با اینکه خیلی کوچولو بودی ولی داشتی شستتو می خوردی وقتی بابایی تو رو دید خیلی ذوق کرد وبهم گفت روحمم شاد شد  منم از سالم بودنت خدا رو شکر کردم.

اینم اولین عکس گوگولی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ختن دایی
17 اردیبهشت 90 16:11
جوجوشو بخورم
khan daeish
17 اردیبهشت 90 16:31
Eshagh o Mona
18 اردیبهشت 90 10:01
bah bah salam bacheha. kheili khushal shodimmmm ma dar diaar e ghorbat in khabaro shenidim . ishala be salamti be donya miaaad. az tarafe amoo Eshagh o khaaale Mona
خاله مریم
25 اردیبهشت 90 14:27
سلام آخی، کاملا تو عکس مشخصه،الهی براش فدا بشم... نی نی شما هم مثل ما اسم نداره و گوگولی صداش میکنید... به وبلاگ گوگولی ماهم بیا،خوب!!!
خاله مریم
26 اردیبهشت 90 13:32
♥☻♥سلام به مامانی گل ♥☻♥ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ تبادل لینک میکنی؟ اگه موافقی این بلاگ رو با با نام googoolye90 http://www.googoolye90.niniweblog.com بلینک و بگو با هر شکلی دوست داشتی لینکت کنم
beh
30 اردیبهشت 90 16:20
salam fereshte koshoolooo.nemidunam chera vali manam ghade mamioo bafaiit khoshhalam ke to darii miay pishemun! dust daram zudtar biay ta dastaye kooshooloot beshe male hame!dust daram beshi ye ninie gigilyy mese ninie man!az tahe delam ye alame duset dayam!ooonja tu shimake mamanit bet khoj begzare! boooooos az doooor! beh
منا
10 خرداد 90 15:03
واییییییییی عکس نی نی تون چه بامزه است